Prekių keitimas ar grąžinimas

Mes siekiame, kad Jūs būtumėte patenkinti pirkdami OVO8.LT internetinėje parduotuvėje.
Jeigu Jūs nusprendėte grąžinti įsigytą prekę, mes Jums suteiksime galimybę ją pakeisti arba susigrąžinti sumokėtus pinigus.

Prekės grąžinimas

Prekes galima grąžinti per 14 dienų originalioje prekės pakuotėje.
Grąžinti galima visas OVO8.LT elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes.
Dėl grąžinimo rašykite  el. adresu info@ovo8.lt 

Pinigai bus grąžinami į Jūsų banko sąskaitą per 14 dienų nuo siuntinio gavimo (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnis).

Grąžinamos prekės išvaizda
Prekės nebus priimamos atgal, nekeičiamos kitomis ir pinigai negrąžinami, jeigu:

  • Buvo naudojamos, t.y. dėvimos,  ir pan.
  • Buvo sugadintos
  • Nebuvo išsaugotos jų vartojamosios savybės
  • Prarado prekinę išvaizdą
  • Nuo jų buvo nuimtos originalios etiketės

PREKIŲ GARANTIJOS

1. Pardavėjas garantuoja, kad Prekės atitinka šioms Prekėms keliamus įprastus kokybinius reikalavimus. Kiekvienos Parduotuvėje parduodamos Prekės bendros savybės pateikiamos prie kiekvienos Prekės esančiame Prekės aprašyme.

2. Pardavėjas neatsako už tai, jeigu Parduotuvėje esančios Prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių Prekių savybių dėl Kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių. Taip pat pačių pakuočių išvaizda gali skirtis nuo vaizduojamų svetainėje.

3. Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu ar Prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas Kliento ar kitų asmenų, kuriems Klientas pardavė Prekes, veiksmų.

 PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1. Naudojimosi teisių gynimo priemonėmis eilės tvarka Pardavėjas įsipareigoja ištaisyti pastebėtus prekių defektus.

2. Nepatikusių prekių grąžinimo atveju, pristatymo mokestį turi mokėti Klientas. Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas.

3. Pardavėjas Prekės iš Kliento priima, jeigu: prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta Kliento, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje, grąžinama pilna Prekės komplektacija, klientas pateikia Prekės įsigijimo dokumentą.

4. Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Arba Reset password